3babymom bende cok tuz tuketiyodum ilk baslarda ozellikle domatese bol tuzlayip yiyodum önce içimi kuruttu tuz sonra bi kaşıntı basladi isilik oldu herkes tuzdan dedi korktum bidaha agzima almadim hala daha kasintidan kurtulamadim ama yemiyorum korktum bi kere elinden geldigince yememeye çalış bide cok ödem yapiyo canm el ayak şişiyor resmen