Ben geçen hafta yaptırdım 153 çıktı doktor biraz yüksek dedi diyet yapmam gerektiğini söyledi kesinlikle tatlı yememem gerektiğini söyledi, normal değer en fazla 140 olması gerekiyormuş 200 ve üzeri olursa inisülün başlıyorlarmış, ben aradaymışım o yüzden diyetle dengeleyebilirmişim,bir haftadır diyet yapıyorum 20 gün sonra tekrar açlık tokluk kanına gidicem.