M42- Kaygılanmayın bende çok endişelendim ilk başlarda ama kendinize bebeğinize daha büyük zarar İnşallah en güzel şekilde geçirirsiniz bu dönemleri 🌸 progestan fitil bende kullanıyordum ekstra duphaston başladık kanamayla bide kanama olduğu gün proluton iğne vurulmuştum