FBK-DUZGUN
Evet maalesef Belcikada yasalar gereği ve yaş sınırı olduğundan ben 28 yasındayım o yüzden 1tane embriyo transfer ettiler 5ci günün embriyo su
Ama bi küçük belirtmek istediğim bir konu var dünden beri çok çok az kahverengi lekelenme var peceteyle sildiğimde parmak ucundan küçük kahverengi leke çok kafamı karıştırdı başka hiç bir şikayetim yok şükür neden bu kahve rengi leke?