Yesim619 sizde haklısınız. Ama doktorun da geçerli bir sebebi olabilir.eşim doktor .gecen ben rahatsızlandım. Sabah kanama ile uyandım. Eşim mecbur randevuları iptal ettirip benimle hastaneye geldi.3.5 yaşında oğlum var gurbetteyim. Ondan başka kimsem yok burada. O benimle mecbur gelecekti. Başhekimden hastane müdürüne kadar mırın kırın etti. emin olun doktorlar randevu iptalini sırf bu yüzlerden bile istemiyor. Ki biz hastanedeyken hastaları kavga etmiş sekreterle. Sonuç göstermek için gelenler. Benim durumuma ayrı hastaların yaptıklarına ayrı üzüldü. Aynı şey başıma gelince tabi madur oluyoruz ama neden randevu iptalı etti onu bilmiyoruz. Onlarda anne baba eş. Sizin adınıza üzüldüm. İnşallah en yakın zaman da tekrar randevu bulabilirsiniz