Yesim619 İki hafta dir randevu alıp hastaneye gidiyor um tam hastane yoluna düşüyor um arayıp randevu iptal diyor lar bu ne terbiyesiz lik yahu birgün önce den arayıp diyemiyor musun yada sabah ara iptal de yemin ediyorum aylık kontrolüme gidemiyorum ve gerekli açıklamada yapmıyor lar mağdur oluyor um neden randevu lar sürekli iptal anlamıyorum 😡
Serap26_ Yesim619 Az önce bana da mesaj geldi çalışma planında gelişen zorunluluk nedeniyle randevunuz iptal edilmiştir diye bununla iki oldu devlet hastanesiyle alakalı bi durum heralde 🙄 sinir oldum walla bende
Derya Yesim619 şuan devlet hastaneleri grev yapıyor ben yalovada yaşıyorum inan burda da durum bu başka bir bölüme gitsen bile hiç bir şekilde randevu yok yada iptal ne zamana kadar böyle devam eder bilinmiyor🤷♀️
Yesim619 FHKK Trabzon numune hastanesi canım.iki haftadır randevu aldım halde gidemiyorum.bende sağlık bakanlığı na şikayet dilekçesi yazdım umarım bir cevab alırım çünkü eşimde çok sinirleniyor bu duruma insan yerine koymuyor bizi hastane ler
Yesim619 Serap26_ bana mesaj gelmedi hep hastaneye gidince arayıp diyor lar hem mağdur oluyor um hemde bu halimle o kadar yol zor oluyor yani dolmuş bakımından da sıkıntı oluyor indi bindi yapamıyorum çünkü dolmuş aynı yerden kalkmıyor bir sıkıntı ya kalksak nolucak açıklama bile yapmıyor lar
mor_menekse Yesim619 devlet hastaneleri bu aralar grev yapıyor galiba doktor bulmak zor oluyormuş. Ben gitmiyorum ama bı çok yerde duydum randevu sorununu
Serap26_ Yesim619 Dalga geçer gibi iş yapıyorlar yani ben e nabızdan alıyorum randevuyu bide öyle deneyin ben hastaneye gitmeden bi kaç gün önceden geliyo mesaj randevunuz uzarsa hastaneye gidin kontrolüm çok geçti deyin doktorunuz yerinde olsun veya olmasın bakarlar size hamilelik neticede bu ben böyle yapmıştım bi kaç kere
Yesim619 mor_menekse grev falan diye bir açıklama da bulunmadilar kanter içinde kaldım o kadar sıcak ta
mor_menekse Yesim619 kiyamam ya çok haklisin ne diyim. Devlet hastaneleri ilgili değil eskisi gibi bence .ben kan tahlili için gitmiştim onu bile yapmadılar. Çok değişik yani eskiden böyle değildi .Allah yardımcın olsun
Askiletotomsu rapor cikarttirmaya gittim bugün Beni hep öğleden sonra alıyorlardı Bugün sekreter bana şimdi mi geldiniz bu saatte ? Alamam veremem randevu Sabaha tekrar gelin dedi gönderdi Hamile halimle yazıklar olsun bı gram merhamet yok
Yesim619 Askiletotomsu sekreter lerinde burnu havada.. dalga geçer gibi konuşuyor lar.. Bende sağlık bakanlığı na şikayet etti m cimer üzerinden..yemin ediyorum durumum olsa özele gideceğim bir sıkıntı var yada yok mu bilmiyorum sürekli iptal ediyor lar
Yesim619 FHKK valla hastane bana çok ters kalıyor yakın hastanede yok malesef doğum zamanı nasıl olacak bilmiyorum
Askiletotomsu Yesim619 cimer de bişey yapmıyor ki Uyarı bile gitmiyor Bizde Cimer e gerekli durumlarda şikayette bulunduk Hiiic sallamadı cimer