Limonzeytin ZahideKadem daha ne kesin olsun arkadaşm baya net yani😊 evet heycan çok oluyr benımde ilk gebelk anlıyorm seni.. sen en yakn zamana randeveu al doktora git keseyi gör sonra kalp atşı için seni şu gün gel der ihmal etme yani 😊👍
esmaozdemir76 ZahideKadem hamilesin canım hayırlı olsun benimde 1988 idi kese göründü ama bebeği 10 gün sonra gördü doktor seninkide öyle olabilir. Bebeği göremedik derse stres yapma🥰