mihrac_ayd Acıbadem ‘e gidiyorum ben de 37. haftadayım doktorum Meliha Kovancı Bayraktaroğlu 2. Doğumum olucak ilk çocuğumuda o normal doğurtmuştu sağolsun :)
Zeyzey_12 Danisan_anne ya vallahi canım bende serüveni bekliyorum benim görümcem orda doğum yaptı ama o dönem corona yeni çıkmıştı ve herşey yasaktı :( Ama şimdi serüven daha rahatmış ziyaretçi yasağı o kadar yokmuş bildiğim kadarı ile
Danisan_anne Zeyzey_12 ben de araştırma asamasindayım şehir dışındayım ama ailem eskişehir de oraya gelip mı doğum yapsam diyorum da o yüzden sordum bilgi alırsanız yazarsanız sevinirim sağlıcakla gelsin insallah