Engineermomy İlk doğumum da sezaryendi canım aynen ikinci de bu sebeple sezaryen oldu. Hastane çantan için netten bilgi alabilirsin yazmamı istersen yazarım tabi. 😊 Oda tek kişilik özel odalar canım. Eşin rahatlıkla kalabilir yanında. Ben bir gün kaldım ikinci gün için 1.000 lira ücret talep ediyorlar. Hastane de kapı süsü, hastane çıkışı, çanta, çikolata verdi onun haricinde oda da kullanabileceğimiz şampuan diş fırçası havlu filan veriyor. 😊