BKV çok geçmiş olsun Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin Özgür hocaya güven nasıl doğum önerdiyse o şekilde doğur ben sezeryan istemiyordum çocuğuma bakacak kimsem olmadığı için tek başımayım gurbetteyim aynı zamanda ailem alrabam vs.kimse yok ama Özgur hoca sezeryan dediyse sezeryan olcam mecbur Allah verir kolaylığını