Babymomhappy 35 haftalığım 7 haziranda tekrar kontrolüm var çocuk dönememiş dedi rahim ağzı darlığı da varmış doğururken sakatlama riski var dedi istersen döndürelim ama eşinden ayrılma, kordona dolanma ve kalp durması gibi riskli durum olabiliyormuş bebeği çevirmede sezeryan önerdi. Normal doğum istiyordum en başından beri ama sağlıklı ilerleyen hamileliğimi riske atamam yalnız olduğum için sezeryan korkum var ama sağlıklı gelsin de nasıl isterse öyle gelsin yavrum. Bu arada Ankaranın en iyi prof.dr. Özgür Ozyüncü ye gidiyorum yanılma ihtimali 0