Benimde erken dönem kanamalarınmoldugu için genelde ilk haftalarda yaptılar, 3. Gebeliğim bu. İlk oğlumda hem ilk haftalarda lekelenmem olmustu onda vurmuslardı, dogumdan sonrada vurdular, ikinci gebeliğidme yine kanama oldu ve ölü dıgum yaptım yine vurdular, suan 8. Haftadayım yine kanamam oldu erken haftada vurdular. Ben özel takipliyim ama doktor recete verdi eczacılaro odasından 3 tl karsılığında aldık.