Deletedmom_12 DAMLABERBER herhangi bir kanama renkli akinti.tehdidi olursa 28.hafta beklenmez. Bende 5.haftamda vuruldum.
Sulesaglam DAMLABERBER ben yaptırdım canım ilk gebeligimde 28 haftamda yaptırdım bide doğumdan sonra yapiyolar şuan ikinci gebeligim 13 haftalıkken cok fazla kanamam oldugu için yaptı doktor 28 haftada yaptırdım bide şuan 31 haftaligim
Ebruilhan Ozelden muayene oluyorum normalde ama kanamam oldu kan uyusmazligi oldugu icin devlete gittik vurmak zorunda kaldilar acilen ozelde biraz maliyetl
DAMLABERBER Ebruilhan Bende böyle düşünüyorum özele takipliyim ama 700 lirayı buluyor muayene iğne yatış devlette ücretsiz olarak yaptırmayı düşünüyorum
DAMLABERBER Ebruilhan Bana bi 28. Haftada bir de doğumda yapacağını söyledi. Siz neden iğne vurduyorsunuz?