Cuma günü 3 tl karsılığında özel hastanede oldum iğneyi, doktor bi recete verdi gittim bana en yakın ist eczacılar odası avcılar subesinden aldım iğneyi hastane yatıs vs de yapmadı. Kanamam oldıgu için gitmiştim doktor indirect combos testi yaptı aonuc negatifti ama kanama var die istedi iğneyi, bu 3 gebeliğim ilkindede özelde oldum ama o zaman 100 tl verdiğimi hatırlıyorum 2014te. Bu sefer sadece 3 tl verdim eczacılar odasına