Ruveyda_baskapan burdaki yorumlarda hep özelde pahalı olduğunu duydum, haftamda devlete randevu aldım gittim, indirekt coombs testi yaptı onun sonucuna göre iğne vuracağım dedi negatif çıktı sonuç, daha sonra bana kaşeli kağıt verdi tarif etti bir kata çıktım orda bekledim yani yatış yapıldı igneyi eczaneden istediler ve vurdular daha sonra biraz dinlenip ayrıldım ordan, iğneden önce bilgilerimi vs doldurdular.