Manolyagkmn yarenaygk34 merhaba bu olaydan sonra doğumunuz gerçekleşti mi? Gerçkeleştiyse ne kadar zaman sonra gerçekleşti
Bicicek_bibocek Manolyagkmn aradan 12 -13 gün geçtikten sonra 40 hafta doldu. 2 cm açıklık da vardı. Suni sancı ile doğum başlatıldı kendiliğinden gelmeyince
beyzayuksel0197 Bicicek_bibocek bende 39+5 günlük biraz önce nişanım geldi sanırım belim de ağrımaya başladı acaba bebek geliyor mu ki
Bicicek_bibocek beyzayuksel0197 olabilir . İlk bebeğimde benimde Nisan geldiğinde belim de ağrıyordu ertesi sabah doğum yaptim
Serife_dgm12 Bicicek_bibocek benim de. Dün 4 buçukta nişan geldi akşam 9 da hastaneye gittik açılma minimum dedi nst de. Çok sancılı çıkmadı eve git düşünü al. Yürüyüş yap sancın çoğalırsa gel dediler evdeyim şuna fazla bi agrım yok Sizce ne zaman agrım çoğalır
Bicicek_bibocek Serife_dgm12 bilmiyorum ki bu kişiden kişiye degisiyo sanirim. Benim 2 cm açıklık vardı 12-13 gün gezdim öyle . Sancı çok az gözüküyordu 40. Hafta dolunca suni sanciyla doğum yaptim