Arkadaşlae başlık açmaktansa buraya yazayım dedim. 38 olduk bizde bugün kontrolüm vardı doktor alttan bakmak istedi sancım vs yoktu doktor açıklığa bakarken baya bi zorladı beni rahim ağzını uyardım ben dedi kanaman gelebilir dedi az önce tuvalette kanlı bir akıntı gelmiş benden nişan sanırım hafif se sancı giriyo arada doktor kanaman olursa panik olma demişti ama benim şimdi ne zaman gitmem gerek doktora ne zaman artar açıklık 2 cm demişti