Eda_- bizim Eylül ortasına denk geliyor. Hep mevsimlik şeyler aldım evim çok sıcak oluyor kışında. Dışarı çıkarken vs. içinde bir tane astronot tulum alırım kış boyu yeter. Ev içi için aşırı kalın şeyler almadım. Tabi yaşadığınız yere göre de fark eder, ben istanbulda yaşıyorum. Sıcağa çok alışsın istemiyorum kalın kalın giydirip. 😬🙈