Ne bekliyorsun oturup seninle muhabbet etmesini mi? Her gün kac tane hasta geliyor kan almaya kim bilir, kendim hemşire değilim ama hemşire arkadaşlarımın ne yoğunlukta çalıştığını biliyorum. Gidip bi vergi dairesinde vergi memurları ile gereksiz muhabbete giriyor musunuz ya da bankaya gittiğinizde oradaki görevli arkadaşlar ile konuşabiliyor musunuz? Sizin nezdinizde burda kötü yorum yapan herkese söylüyorum sadece size değil. İnsanlar güleryuz tatlı dil bekliyor hastanedeki calisanlardan. Diğer kamu kuruluşlarındaki memurlardan aynısı bekleniyor mu? Bugün git yarın gel. Paşa paşa da denileni yapıyorsunuz. Saglik çalışanlarına gelince guleryuz yok, ilgi alaka yok bilmem ne.. kimse sizin manevi ihtiyaçlarınızı karşılamak zorunda degil. Kimisi bekliyor ki ellerinden tutalım servis servis birim birim gezdirelim. Guleryuzu evde eşinizden, ailenizden, evladinizdan bekleyin. Bir de yazmışlar doktorlar izinde. Ne yapsınlar her an gelebilirsiniz diye evlerine dahi gitmesinler mi? Tatil yapmasınlar mi? İzin hakki kamu-özel sektöründe çalışan tüm emekçilerin hakkıdır.