sherlock valla bende hemşireyim , devlette çok iyi şartlarda çalışılıyor kusura bakmayın , özelde de çalıştım devlette de , devlette çalışmanın gözünü seveyim , evet bir hasta olarakta gitsen , hiçbir meslaktaşımın şu zamana kadar insan gibi davrandığını görmedim , özellikle iş yükünü bildiğimden dolayı kibar olmaya çalışıyorum her defasında ama köpek çekiyorlar , hemşirelerde , ebelerde , sekreterlere kadar düşmüş ego seviyesi kusura bakma valla hizmette anlayışta sıfır , allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin.