Fidan97 Nasıl geçiyor hamilelik anneler bende çok fazla kasık ağrısı oluyor ve belimde ağrı oluyor sizlerde durum nedir ? Cinsiyetleri öğrendiniz mi ? ☺️
bir_pasa_annesi Fidan97 bugün tam 16 haftalık olduk ara ara bel ağrısı var bulantılar hafifledi ama hep terliyorum kendimi bir tuhaf hissediyorum cinsiyeti 13 haftada erkek gibi duruyor dedi doktor
ruya-11 Fidan97 benim de 16. Hafta baya bi sırt ağrım oluyor biz öğrendik cinsiyetini artık değişmez inşallah
minik_koala_ve_annesi Fidan97 cinsiyetim.erkek 12.haftada ogrendim o kasik bel agrisi en basindan beri hic gecmedi suan 17+2 deyiz
Stuna Fidan97 bende 16 haftalık oldum inanılmaz kasık ağrısı oluyor ve sertleşiyor bebek sürekli bi yerde toplanıyor. Bel ağrısı hiç olmuyordu dün çok ayakta kaldım ağrıdan duramadım. Yarın doktora gidicez cinsiyet söyler inşallah 🙏🏽
Fidan97 Stuna sanırım kadınlar olarak ayakta durmadan iş yapamıyoruz sanırım dün bende çok ayakta durdum baya yorulmusum bel agrisi uyutmadi resmen 😔
bir_pasa_annesi Fidan97 kızda değişme ihtimali var bana da ilk oğlumda 12 haftada kız gibi duruyor dedi 16 haftada erkek dedi oğlum oldu şimdi bakalım ne olacak 😆
Stuna Fidan97 evet ben ütüyü bile ayakta yapıyorum 😓 kendimizi yormayı çok seviyoruz sonra da ağrılar uyutmuyor
Momy_eyyuptalha Fidan97 merhaba kuzum 17 haftalık olduk benimde belim ve kasıklarım çok ağrı var doktor normal demişti cinsiyet öğrendik 16 da öğrendik şükür 🌸🙏🏻
Fidan97 bir_pasa_annesi yani bana doktor 16 haftada kız dedi ama bakalım haftaya ne diyecek tekrar gideceğim
Panikanne Fidan97 canım benimde karnında çok ağrı oluyo normal mi acaba 16+4 korkuyorum çok bacaklarım da çok agriyor