Ays_cskn evet ilk gebelik canım normal doğum düşünüyoruz doktorumda bende inşallah öyle olur ne kadar korksamda caresi yok ama zaman geçtikce korku yerine artık bebeğime kavuşmak istiyorum çok merak ediyorum onu kokusunu içime çekmek için sabırsızlanıyorum 🥰😍🤩 benimki bu aralar çok geriyor hareketleri çok güçlendi bi tarafımı şişiriyo bi tarafımı indiiryo hizli hizli hareketler ediyor çok mutlu oluyom karnimi acip saatlerce onu izliyom 😊😇🥰 rabbim isteyen herkese nasip eylesin bu duygu o kadar güzelki sevdigin adamdan bi parça taşımak grur verici 👶💜 biz bu günlerin hayalini çok kurduk şükürler olsun rabbime 💙