Melhaercan ben çaya düşkünüm kızlar ama onun dışında kötü alışkanlığım yok, sadece çay hamile kalmadan öncede çok seviyordum şimdide aynı aşkla bağlıyım çaya 😊 doktoruma söyledim, istediğin kadar iç açık olsun yeter dedi. şeker kullanmıyorum birde.. bende içiyorum napim 🤦♀️