Hazalll8 Bebeğim suan 3500 kilo ve daha var doğuma ama ne sancı ne sızı var oysa bugüne kadar ağrı sızım geçmiyordu simdi de tık yok bebeğin kilosu da fazla gibime geliyor açılmam olması için ne yapmalıyım yardımcı olun
Beyazguvercin2 Hazalll8 Balım sen 38 de diyorsan ben ne yapayım 39+5 iz ne gelen var ne bir ses ne bir sancı😂
Esrahan Hazalll8 merhaba ben ilk bebeğimi 40+1 de doğurdum bana göre bebek içerde ne kadar çok dursa o kadar iyi
Mine14 Benimde oğlum 3.400 diyordu doğdu 3 kilo sen ultrasndaki kilosuna bakma doğru ölçülmüyor her zaman 300 400 eksik çıkıyor zamanı geldiğinde o gelir zaten acele etme 😇
Hazalll8 Beyazguvercin2 napalım bacım en iyisi açıp tv oyun oynamak aksama kadar kızımı oynaya oynaya doğurdum bunda tık yok 😅 bide sen 39+5 suni sancı falan vermeden kendi sancınla olur inşallah
Happymom63 Açılma olması için ne yapmalıyız tecrübeli annislerden öneri istiyoruz gerçi çok araştırdım yaptıklarım oldu hala açılma yok 40a gidcem olmazsa sezeryan
Hazalll8 Happymom63 evet bazen gerçekten ne yaparsan yap işe yaramıyor iş bebekte bitiyor sezeryan istemeyen snneler de kara kara düşünüyor gelse diye işte 😔
Ayysse Happymom63 İlk doğum olacaksa squat ve merdiven tavsiye ederim. 4 cm açıklıkla kanamam olduğu için ve bebek ters geldi 2500 gr altı olduğundan zorunlu sezeryan oldum. Squat açılmayı sağlıyor :) açılmadan sonra sıcak su ile duş süreci hızlandırıyor
Gorkemm Hazalll8 valla 36 dan beri sancılar var suyu da azalmaya başladı ama açıklık yok bebiş kanalda değil daha bekliyoruz o yüzden
Hazalll8 Esrahan bende bebek büyük olduğu için doğumdan sonrasını düşünüyorum hep oğlumda 3500 kilo doğmasına rağmen 8 yerden yırtılmam olmuştu kızım 36 haftalık doğdu sıfır yırtık 3 dikiş bende erken gelmesi taraftarıyım
Hazalll8 Malikadir göbeğiniz aşağı inmiş sanırım oda bir umut bence baktn 2 günde geldi morelini bozma hiç :)
Malikadir Hazalll8 evet kesinlikle inmiş ama 2 gündür mide yanması yaşıyorum öldürüyor beni 😑 çok teşekkürler. Önünde sonunda doğacaklar. Çevremdekiler doğurmadın mi daha diye sorunca stres yapıyorum sıkıldım aynı sorulardan.
Antepli-27 Hazalll8 canım benim 2 buçuk santim açılmam var ama bisey yapmadım nasıl açıldı hiç bilmiyorum 38+5 bende ama doğmuyor iki kere bilerek cati muanesi yaptırdım belki sanciyi tetikler die ama yok tık yok yürüyüş ve merdivene basliycam belki ilerler acilma
Hazalll8 Antepli-27 forumda birinde görmüştüm 2 cm açılma üzerine gece eşiyle ilişki yasamıs yarım saat sabaha 6 cm ile gitmiş hastaneye ilişki gerçekten cok işe yarıyor demekki
Hazalll8 Antepli-27 hayırlı olsun yine 2,bucuk santim de güzel oğlumda 2 cm demişti açılma eve gelip yer falan sildim temizlik yaptım sabahına gittim bunda ne yapsam fayda etmiyor 😕
Antepli-27 Hazalll8 benimde oğlumda 37. Haftada 2 santimdi herseyi yaptım yer sildim merdiven inip çıktım saatlerce yürüdüm suqat yaptım paketlerce hurma yedim sıcak duş aldım hiç fayda etmedi tam 40. Haftada geldi