mommyjean Arkadaşlara da fikir olsun bence. Erkeklerde Yağız ismini çok seviyorum etrafımda o kadar çok duyuyorum ki artık diyorum yeter başka isim mi kalmadı. Kızlarda da Defne ismi çok hoş bir isim ve sosyal medyada 3 bebekten 2 sinin ismi Defne bence bu iki ismin kotası doldu. 😄 Alınmaca olmasın iki isim de güzel.
ikicocuklubiranne mommyjean asaf ismi oğlumun doğduğu sene erkeklerin yarısından fazla bir isim ve asaftı. Güzel isim ama çok kullanıldı
Sbm050421 mommyjean başı eymen çekiyor , o kadar sıkıldım ki , ya koyarken hiç mi demiyonuz herkes koyuyor koymayayım diye , bir de Arven ve aren ikilisi var tabi , sıktı
Bayancorek mommyjean Alparslan, Metehan, Barlas, Asaf, Emir, Göktuğ, Lina, Derin .. 🙈 Banada bıkkınlık geldi bu isimleri duymaktan 😬
NM_mom Yiğit, Eymen, Göktuğ, Alparslan son 2-3 yılın herrrkesin koyduğu isim öğh geldi artık😂😂 kız isminde öyle çok dikkat ettiğim sürekli duyduğum yok sanırım🧸
Erva94 Alin Lina Asel Derin Alya Eylül Ada Masal Defne Çevremdeki herkes bu isimleri koyuyor başka isim yok gibi o kadar sıkıldım ki normalde güzel isimler belki ama herkesin aynı isimde olması hiç hoş gelmiyor bana 🤦♀️
Misafir1111 ipekveatlas kullanıcı adınızı görünce dikkatimi çekti. Kızımın adı İpek şimdi erkek bebek bekliyorum ama isim bulamadım bir türlü. Atlas sıcak geliyordu. Sizde yan yana görünce hoşuma gitti 😌
Erva94 Alin ve lina,Pelin akilden sonra moda oldu zaten öncesinde kimse bilmiyordu bide ünlülerin koydukları isimleri koymak da bana çok basitçe geliyor
ipekveatlas Misafir1111 ne kadar hoş bi tesadüf olmuş😍 isimleriyle yaşasınlar benim atlasım doğdu teyzesi inşallah darısı sana☺️
MissBus mommyjean ayyy bence bu postu herkes görsün. Vallahi gına geldi. Asel, defne, buğlem, Ecrin, liya, Lina, mira Alpaslan, Ömer Asaf, Göktuğ, yağız, yiğit, karan, aybars, eymen
haklisinesracim mommyjean aile hekimliğine gittim aşıya gelen bebeler defne ve Göktug gökalp falandı 3 tane falan gördüm bunlardan hemşire de hep aynı isimler dönüp duruyor farklı isim diye bir şey kalmadı diyor. Lina liya ve Ömer Asaf Ömer Bera Ömer falan varmış 2 3 sene önce şimdi de bunlar
Berenibeklerken Ayy evet ya lina liya eva meva bide tekerleme gibiler belki güzeller ama herkesde aynı olunca güzel gelmiyo artık Erkekte de Eymen Alparslan göktuğ bide eski isimle yeni isim koyuyorlar ya ayyy Hayri Eymen gibi bunları duyunca felç geçirmiş ali rıza beye dönüyorum 🤣🤣
haklisinesracim Berenibeklerken selahattin uras isminde bir öğrencim vardi kayınpederinin ismini koymak zorunda kalan gelin diye okurdum içimden çocuğun adını 😄😄 bugün de aşure kumsal duydum daha ötesi olamaz diyorum ben
cileklicookie Berenibeklerken kiz ben markete şunu duydum Hayir göktüğ hüsamettin cikolata almiyoruzzz Hııı diye dönüp baktim kim bu cocuk diye dobloyu satmis eniste gibi takiliyodu markette Dünde kizimi kuafore götürdüm az sacnin önünü alsin yaz geldi rahatlasin kizim diye Ervalina sakine elleme o taragı diye bi ses geldi tövbe est….