Bende kronik tansiyon hastasıyım 10 yıldır..
gebelikten önce kullandığım ilaçları değiştirmek zorunda kaldık ve alfamet bende hiç etki göstermedi.. günde 4 kullanmama rağmen tansiyonum 15-16 / 10 oluyordu. 9. Haftada mecburen adalat kullanmaya başladım biraz düştü.. sürekli 14/9 -14/10 civarındaydı..
- Haftada adalat 2 ye çıktı şu an iyiyim ama nabzım hep 120 ve ellerim ayaklarım çok şiş.
Tansiyonum yükselirse mecburi erken doğum olcak diyor doktorlar ama bebeğin gelişiminde çok şükür bir sıkıntı yok. Daha sık gidiyorum doktora ve her gitmeye rahim damarlarını kontrol ediyor. Tansiyondan ötürü direnç
Oluşabilirmiş