Bende 12.haftada doktor kontollünde muayene öncesi 16 larda sonrası ise 14 lerde çıktı.Ecopirin 100 mg başlandı ve perinatolioji doktoru tansiyon takibimi yapmamı istedi.Tansiyonum 14/9 15/8 ve hatta 16/10 u bulunca 16.hafta kontrolümde dahiliyeye yönlendirilerek tansiyon ilacı olan alfamede başlandı.Sabah 10 akşam 7 şeklinde düzenli olarak saati satine günde 2 kez içiyorum.24.haftama geldim tansiyon şuan 12/7 lerde şükür🤲Aman diyim tansiyonu ihmal etmeyin tehlikeliymiş.