Neslihanarslan06 ikinci kızımı doğurdum. İlki daha uzun sürmüştü. Acilma olmasi icin bi igne yaptilar ne oldugunu bilmiyorum ebe eliyle de acilma olmasini sagladi o yuzden kisa surdu bence. Hastaneye geldigimde acilmam sadece 3 cm idi. İlk dogumumda kendi kendine ilerledi hersey o yuzden cook uzun surmustu.