Neslihanarslan06 Kırmızı kanlı sıvı geldi içimden 39+6 yım. Sizce ne yapmam gerekiyor hastaneye gideyim mi yoksa sancı gelsin diye bekleyeyim mi doğuran anneler bana akıl verin
Ipeksari57 Neslihanarslan06 O kırmızı gelen nişandır diye düşünüyorum canım evet suyun da gelmis belli ama sancıyla gitmen daha iyi olur tabi kendini iyi hissediyorsan bi duş al hafif dolaş evde bak bakalım ne durumdasın hemen hastaneye gitmek de bir çözüm değil insan evi kadar rahat olamıyor. Hastane de yakınsa biraz bekle istersen ama dikkatli de ol kan falan gelirse yada sancı birden gelip sıklaşırsa asla bekleme hakkında hayırlısı olsun sağlıkla al bebişini kucağına Rabbim yardımcın olsun bizi de habersiz bırakma 💜🙏🤲🏼
AUmmu Neslihanarslan06 Her hamilelik bir degil ki , burda durumu riskli olmayanin yazısına aldanıp gitmezsin ama aslında gitmeni gerektiren bir durumdur haftanda çok ileride , üşenmeyip gitmeni tavsiye ederim
Jadeksc Neslihanarslan06 evet nişaniniz gelmiş hayirli olsun. Aynisini yaşayalı 24 saat olmadı. Öğlen 1 gibi bahsettiğiniz şey aktı aynen pecete koydum sürekli ıslandı. Evdeki işlerimi hallettim sıcak duşumu aldım bu arada sancilarim da gelmeye başlamıştı ve sıklaşmıştı. Hastaneye akşam 7 gibi geldik. 22:13 te kızımı kucagıma aldım. Şu an hastane odasinda kızımı emzirirken yazıyorum size. Allah kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin.
Neslihanarslan06 Pembe renkte biraz da sulu bi sıvı gelmiş peçete koymuştum uyandım pembe ıslak bi peçete olmuş. İdrarımı yaptım klozete baktım. Kızmızı bişey.de gelmis icimden bu nisan mi oluyor acaba
Deemetibostnci Ben bekledim evde iki tane dogum yaptım normal yanımda annem vardı sancım sıklaşınca gittim bekle derim en azından sabahı korkma bişi olmaz
Neslihanarslan06 Deemetibostnci bekliycem canım. Şimdi annemler filan telaşa kapılmasın diye sabah olsun uyansınlar diye bekliyorum. Eşim yanımda zaten bişey olsa hemen o götürür hastaneye. İnşallah kolaylıkla doğar benimki de💖☺💗
Neslihanarslan06 Ipeksari57 çok sagol canimm🤗 gece gece goren olur mu acaba diye düsünürken yorumunu okumak çok rahatlattı. 🌺 sancı yok şimdilik ben yatayım en iyisi. Hayırlı geceler çok teşekkür ederim yorumun içinn💗💖
Ipeksari57 Neslihanarslan06 ne demek canım benim 🤗 Yardımcı olabildiysem bir nebze rahatlatıysam seni ne mutlu bana 🌸 Rabbim sağlıkla sıhhat versin çok güzel bir doğumla al bebeğini kucağına inşallah 🤍 Allah’a emanet ol 💜🌸
Neslihanarslan06 AUmmu sabah poliklinik başlasın gidicem inş. Canım. İlçe hast. Kadın doğumuna muayene olup duruma göre asıl hastaneme gitmeyi düşünüyorum.🌺❤ teşekkür ederim yorumun için. 🤗
Neslihanarslan06 Jadeksc maşallah kırk bin kere 💗🌺inşallah benim de öyle hızlı gerçekleşir biran önce kızımı kucağıma alırım😇🤗 ilk bebeğiniz mi sizinde ?
Jadeksc Neslihanarslan06 ikinci kızımı doğurdum. İlki daha uzun sürmüştü. Acilma olmasi icin bi igne yaptilar ne oldugunu bilmiyorum ebe eliyle de acilma olmasini sagladi o yuzden kisa surdu bence. Hastaneye geldigimde acilmam sadece 3 cm idi. İlk dogumumda kendi kendine ilerledi hersey o yuzden cook uzun surmustu.
cgdemm3 Kızlar günaydın benimde yaklaşık 1 saattir 4 dk da bir giren 10-15 saniyelik sancılarım var nişan veya suyum gelmedi 38+3 üm pozisyon değiştirince de geçmiyor sancılarım sizce ne yapayım daha mı sıklaşmasını beklemeliyim hastaneye gitmek için
uyanancirkiin cgdemm3 sancılar düzenliyse gidin doktora. Ben ilk doğumu mu anlattığınız şekil yaptım. Ne su ne nişan gelmişti, düzenli sancıyla gidip doğum yapmıştım
Neslihanarslan06 FeriDee çok sakin hafif pembe akıntı gelmeye devam etti gece boyunca sadece birazdan gidicem hastaneye gidince yazarım tekrar🌼🌺
Neslihanarslan06 FeriDee gittim canım 1 cm açıklık var aktif su gelişi yok dedi. Sancıların artınca hastaneye git dedi🌺