Tugbayasar07 benimde öyle oluyordu işte çok kötüydüm kaç gündür ne çektim o ağrılardan böyle aynı doğum sancısı gibiydi ağrılarım ama ki dün düşük yaptım, doktorum kan sonuçlarını söyledi düşük çıkmış baya 29 falan dedi, ama dün düşürdüm bebeğimi kan yoluyla doktorun dediği gibi şimdi de adet oluyorum