Benim kide 4 haftalık tı doktora gittim keseyi göremedi haftaya tekrar gel dedi ve ben ertesi günü lekem geldi ve sonra gün gün arttı bügün yine gittim doktora dedi bana bişey görükmüyor dedi büyük ni ihtimalle kanında düşük yapıyorsun dedi ve öyle oldu eve gelince kanımda arttı düştü böyle topak topak kan aktı kırmızı kızlar, ve belim den çok sancım geliyor Du tahlilleri de düşük çıkıyordu doktorda düşük yapıyosun dedi öyle