Bende aynı durumdan geçtim kasımda 3 yıllık evli olacağım bende adet düzensizliği vardı doktorlardaydım evlendiğim zamandan beri daha sonra pcos olduğum söylendi ama ona rağmen şuan hamileyim nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yok baktım 1.5 yıl oldu hala birşey yoktüp bebek merkezine gittim eşimle bana bir sürü tahlil yapıldı sonuçlar temiz çıktı daha sonra adet olduğumda 2.-3.günü gelmemi istediler ama ben olmadım ve 20 gün sonrasına randevu aldım gittiğimde hamile olduğumu öğrendim tüp bebek merkezine gittiğimden beri hiç birşeyi düşünmüyor ve takılmıyor üzülmüyordum sürekli gebelik testi yapan ben yapmıyordum salmıştım eşim kafamız dağılsın diye bir sürü plan program yaptı işte o dönemde oldu yani beklemediğin anda gelir diye boşuna demiyorlarmış biraz rahatlaman gerek benim serüvenim bu belki rahatlamana yardımcı olur 😇