Çok erken… iki yıl boyunca deneyip olmadığı zaman gerekli kontroller yapılmalı, tıp kısırlığın %70 kadarını açıklanabiliyor. %30luk kısmı hala bilinmiyor. Tam 8 senelik evlat hasretinden sonra ilk çocuğumu doğurdum, o 1 yaşına gelmeden ikinciye hamile kaldım. Ama senin durumunda bir şey söylemek için çok erken.