Ipeksari57 Sbl49 Napicaz bizzzz bir de esim ve benim ailem kalabalık erkek bebek baya var hep birilerinde olan isimler yandım ben 🙄
Ipeksari57 Nurmetozz Aslında Kuzey Efe düşüyorum ama eşim kararsız Kuzey aklımda var şuanlık Teşekkür ederim 🤍
TBeyza Ipeksari57 bende oğlum olursa güney ismini düşünüyorum 😊 ikinci bı oğlum daha olursa muhtemelen kuzey olur 😀 ama önce güney 🤭
Ipeksari57 Melekk12 Çok teşekkür ederim Dedim de eşime sevmedim diyo tek başıma karar da veremiyorum kii 🤷♀️
Ipeksari57 NurCivan İnanın aklıma geldi dayımın oğlunun adı ama işte 😔😔 Ben oğluma isim bulamıycam galibaaa 🙄
Ipeksari57 Evlatcanlar Eymen çok güzel ikisi de güzel duru babanızın adını koymanız ne güzel bir düşünce 🌸 Eymen benim esimin ablasının oğlunun adı yoksa dediğim gibi çok güzel bir isim 🤗
Emirin_Annesi02 Ipeksari57 Kıvanç , Arden, Akın, Birkan , birdal , Eren, Kağan , Mert , Özgür, Talha, Buğra, Harun, elyesa , Berkay.. aklıma gelirse yazarım yine ☺️
Ipeksari57 Emirin_Annesi02 Ay çok teşekkür ederim zaman ayırıp da bu kadwr yazmışsınız çok sağolunn aralarında var değerlendirmek istediğim 🤗🌸
Yuraka Eminekckgny bende Muhammed Alparslan düşünüyorum da sizce uzun deilmi aklıma takılan tek yönü bu
Udduy1818 Yuraka çok uzun en azından Alparslan yerine alp felan yada aslan felan olabilir birde soyadı eklenecek
cahillesohbetikestim Yuraka seviyorsan koy canım benim oğlumun adı Muhammed Alparslan ilk başta duyan herkese çok uzun geldi ama herkes alıştı iki ismini birden kullanıyoruz 🥰
SbhtYlmz Yuraka Ayyy hayalimdeki isim😍😍eşimin ismi muhammet.Alparslan isminide çok beğeniyodum çok istedim oğlumuz olursa Muhammet Alparslan koyalım die bir hafta önce öğrendik oğlumuz olcak inşallah ama eşim istemiyor kendi isminin çok ağır olduğunu düşünüyor Alparslanıda ben hamile kalıp doğurana kadar etrafımızda koymayan kalmadı mübarek😒benim hayaller suya düştü yani ama bnce çok güzel ve heybetli bir isim duruyor👌🏻
Evlatcanlar Ipeksari57 babam en hamileyken vefat etti 5 ay önce oğlumun olmasını istedi bir tane kıxım var bende babamın adını koydum 😔
umraanbrs Ipeksari57 bizde 31. haftada bulduk Aras koyacağız soyadımızlada güzel oldu isim soyad olarak düşün bence