Sedaaa95 eniştem özel sünger yaptırcam dedi o çöktü kalındı bu beşiklerin ideal yatağı ince zaten. Uzun süre yatak olarak kullanıma uygun değiller o yüzden altını park yapmışlar zaten bebek ağırlaştıkça da çökme oluyor almışsınız madem bu yatakla kullanın bebek çok rahat yatar alt açmalarda bile çok rahat uyuyorlar 🤷🏼♀️