İnceliği kalınlığı önemli değil. Önemli olan yatağın malzemesi ve sertliği. Kalın olanların içinde oaket yay var ondan öyle.
Benim aldığım yatak da paket yatsız o yüzden ince.
Yatağın doğru tarafını kullanın. Bunların yaşa göre bi yüzü 0-2 bi yüzü de daha büyükler için oluyor. Bi de yün yatak kış için mi bilmiyorum ben. Baktınız mı ona? Eğer öyleyse üstüne yazın serin tutacak bi pike veya alez serin