Nill2 doktorum doğru zaman da mı bıraktirdi yanlış zamanda mi bilmiyorum ama sezeryan sırasında rahim kendini bırakmış çok kan kaybettim kanamam durmadı bence sezeryandan 1 gün önce bırakmak yanlış bu yüzden kanamam durmadı belki de ama ben her kontrolde sordum 30.haftadan sonra ilacı kullanıyim mi diye her sorduğum da da kullan devam dedi