Cinarveannesi Nill2 tabi ki herkes aynı olmuyor doktorunuz bırakacağınız zamanı diyecektir illaki sonuçta ağır bir ilaç değil Allah yardımcınız olsun..
Hatice2323 Nill2 pıhtılaşma varmis bende canim ilk gebeligimdede kullandım şimdi ikinci gebeligim onda da kullanıyorum daha gecen salı doktorum 32 . Haftada bırakırız dedi. Siz ne için kullanıyorsunuz peki???
Nill2 Hatice2323 Aslında benim ilk boş gebeliğim oldu geçen sene. Pıhtılaşma varmı yokmu bilmiyoruz. Doktorum hamileliğini öğrendiğinde coraspirin başlayalım demişti. Ogün bugündür kullanıyorum. Aslında kesicekti 20. Haftalarda. Ama detaylıda damarda direnç gözükünce devam dedi 😌
Hatice2323 Nill2 Anladim canim siz doktorunuza sorun ne zman bırakmanız gerektiğini en iyi onlar bilr herkes farklı bi sebepten iciyo ve ona göre devam mi tamam mı diyo doktorlar ondan en iyisini doktorunuz bilir . Geçmiş olsun bu arada. Allah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Busra_05 Nill2 kaçıncı haftada kullanmaya başladın canim kalp atışını duymusmuydun yada bebek gozukmusmuydu
Su4835 Nill2 ben de kullanıyorum iki düşük olduğu için verdi dr.30-32. Haftaya kadar kullanacaksın dedi tabi yine de en iyisine sizin dr karar verir
mhmmddgc Nill2 35-36.haftada kesiyorlar genelde. İlk kızımdada kullanmıştım 34.haftada doğum yapmışyım hala kullanıyordum
Erygt123 Nill2 ben hala kullanıyorum doktorum 34. Haftalık olunca bırakacaksın dedi. Şimdi 22 haftalık hamileyim
Sehrbnon12 Nill2 canım ben kullanıyordum 12 haftalık ikizlerime hamileyim ve gecen gün doktoruma sordum 28 haftaya kadar kullanacaksın dedi ikizler ya bide ondan belki ama seninki belki daha erkende kesebilir
Nill2 Sehrbnon12 Ben 33 e giricem 🙈 daha soramadım bakalım gidince sorucam. Herkesin farklıymış onu öğrendim
Nurcantas65 26 haftaya girdim başından beri kullanıyorum, doktor 20 haftada bırak dedi ama ya bırakırsam birşey olursa evhami sayesinde 2 günde bir içiyorum 😶 34 de bırakırım
Nill2 Nurcantas65 Aslında banada 20 lerde bıraktırcaktı. Riskli zamanları zaten geçtik diye muhtemelen. Sonra damarda direnç gözüktüğü için devam dedi. Bakalım 33. Haftaya giricem 32+3 üm şimdi devam ediyorum 😌