Benim bir kürtajım oldu baya ara verip tekrar denedik olmayınca takipi doktoruma gittim 1 tane yumurta görüyorum testler yapalım dedi yaptı, fsh amh değerim kötüydü, tüp bebek dedi 5 ayrı doktor gezdim özel devlet hepsi aynı şeyi söyledi genetik testler rahim filmleri yapıldı sıkıntı yoktu. 1 yumurta regl olurken olgunlaşıp çatlıyordu. Önce yaseminle onu düzenledik, sonra clif önerdi bir arkadaşım çok inanarak kullandım. Çok şükür oldu, şuan 16 haftalık hamileyim. Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın, isteyen herkese nasip etsin 💚💚