Linammm01 https://instagram.com/clifeballibitkiselkarisim?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ben buradan aldım canım. Kullanım hakkında bilgi veriyorlar ben Whatsapp’dan iletişime geçmiştim. Bana şöyle bir bilgi verdiler
HAMİLELİK DÜŞÜNENLER İÇİN KULLANIM
Sabah ve akşam aç karnına , yemeklerden 10 dakika önce bir dolu çay kaşığı ölçüsünde alınır. (Metal kaşık kullanılmaması önerilir)
Adetinizle başlayabilirsiniz. Yumurtlama belirtilerinizin 3. günü bırakıp,
bir sonraki ay adetle tekrar başlayabilirsiniz.
Bu şekilde 3 âdet dönemi düzenli kullanım öneriyoruz.
İçerisinde tahta çay kaşığı gönderiyorlar. Ben kavanoz olanını aldım. Hazır Kaşıklı da satılıyor. Ben ilk etapta kavanoz almak istedim denemek için. Diğeri biraz daha pahalı