NiceNice Aysegulsayhar benimde kalp kapakçığımda sorun varmış ama doktor bu şişliğim kalple alakası yok demişti. Damarların genişlemesiyle alakalı dedi. Benim size kalp doktoruna gidin dememin sebebi; kalp doktorları damarlara da bakıyor ya o sebepten dolayı…
Nissaam NiceNice valla benimde cok sisiyo kalbimde delik varmis ama onunla alakali değilmis 25. Haftadayim bende 2 haftadir cok sisiyo daha 3 kilo aldim alyansim bile olmuyp ellerimde sisiyo sicak havalarda dahada cok sisiyo dogumdan sonra bisi kalmaz insallaj sabirla beklicez
GriMavi Rabiakrky ben ayakkabı giyemiyorum 1 aydır Terlik desen parmaklarım anca giriyor devamı girmiyor ayagmın Doktora sordum tansiyonunu ölç dedi ve tuzu azalt dedi de tuzlu zaten yemiyorum Tansiyon da hep aynı cıkıyor hergun ölcüyorum İnsallah dogumdan sonra geçer ya
Rabiakrky GriMavi geçer geçer endişelenme mavi banyo terliklerini bilir misin bilmiyorum ama bnm annem en küçük kardeşime hamileyken onu bile giyemiyordu olmuyodu ayağına gacı şimdi bmden sağlam allah uzuuun ömürler versin anacıklarımıza
polienaa_16 Lykiav ayy aynı benim oğlan da yerinden çok memnun herhalde.temizlik yaptım,pazara gittim,sürekli eğilip dogruluyorum ,ağır kaldırıyorum ama bana mısın demiyor 😅
annesinin_beybisi Xxz benim birkac gün sonra bir tık indi . internette bacak şişliği için egzersizler var onlari dene bir de beslenmene dikkat et en çok hamur isleri sişiriyor onu farkettim
BayanUlgerr Lykiav Normal canım ben yürüyen ödemim☺️yinede bol,bol dinlenmeye çalış aşırı tuzdan da uzak durmani tavisye ederim ayaklardaki şişliklere soğuk su kompleksi iyi geliyor
Aleynasvr Ooo normaldir tabi 36+2 benim ayaklarım ellerim balon çok ağrıyor. Hemde uzun zamandir hep sisler şimdilerde iyice patlayacak gibi oldu