annesinin_beybisi Lykiav cok normal son haftaların. benim 25. haftanin içindeyim simdiden şişti anormal olan benimki 😁
NiceNice annesinin_beybisi canım sen bir kardiyolojiye gözük korkutmak gibi olmasın ama benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu doğumdan sonra şişler boğazıma kadar çıktı tansiyon desen tavan yaptı. Kardiyoloji hamileyken gelseydin bu duruma düşmezdin demişti. Bir görün derim tedbirini almış olursun…0
Limonzeytin Ben 27 haftadaym şimdiden başladı ayak şişmeleri ödem gayet normal siz yine iyisinz son haftalara kadar normal gelmişsnz ben naparm o zamana kadar bilmiyorm😕
designermom Haftaya giriyorum Bu sabah uyandım ellerim nasıl gerilmiş hic sevmedim bu gerginliği parmaklarım rsiminkinden daha kalın dolma gibi zaten smdi daha fena olmuss ne yapılabilir acaba bu şişkinliğin gitmesi icin
Cansu1- annesinin_beybisi ne kalpte sorun olması ya ben 26. Haftadayım elim ayağım şiş. Kontrole gittiğinde doktor tansiyonuna baksın yeterli. Tuzu da sınırlandır biraz. İnsanları korkutuyorlar ya
GriMavi Rabiakrky ben ayakkabı giyemiyorum 1 aydır Terlik desen parmaklarım anca giriyor devamı girmiyor ayagmın Doktora sordum tansiyonunu ölç dedi ve tuzu azalt dedi de tuzlu zaten yemiyorum Tansiyon da hep aynı cıkıyor hergun ölcüyorum İnsallah dogumdan sonra geçer ya
annesinin_beybisi Cansu1- tansiyonuma duzenli bakıyorum bir sıkıntı yok . beslenmeden kaynakli oldugnu düşünüyorum cunku hamur isi abur cubur gazlı içicek şu sira bunlari cok kaçırdım
NiceNice Aysegulsayhar benimde kalp kapakçığımda sorun varmış ama doktor bu şişliğim kalple alakası yok demişti. Damarların genişlemesiyle alakalı dedi. Benim size kalp doktoruna gidin dememin sebebi; kalp doktorları damarlara da bakıyor ya o sebepten dolayı…
1anneninHikayesi Benimde ilk oğlumda şişmiştim 22 haftalıkken el ayaklarım yüzüm kısacası her yerim drum fark etti protein kaybediyor muşum erken önlem alınmazsa preeklamsi tehditi oluyormuş ve hiç bir ilacı yok.. Ama çok şükür erken yanıyla sürekli tuzsuz yemek ve protein diyeti yaptım günde 4-5 yumurta beyazı ve ayran yoğurt yemekle kurtuldum çok şükür bendeki çok şişlik dışında erken doğum gibi kötü şeyler olmadı
Tanemveannesi_ 1anneninHikayesi bunun başka belirtileri var mı peki az idrara çıkma yada idrar koyulugu gibi yoks sadece şişlik mi çünkü son haftalarda ödem çok normal karşılanıyor
Hazalaskin Lykiav normal canım benimde 38 de şişti 39+4 şişerek devam ediyoruz 🤷🏻♀️ Yüzüklerim ayakkabılarım olmuyor terlikle takılıyorum gelsede artık minik kızım rahatlasak
Lykiav Hazalaskin Ya gerçekten artık bende doğurmak istiyorum. Bugün evi temizledim,her şeyi yaptım ama yok yani yerinde mutlu benim kızım 🤣
polienaa_16 Lykiav ayy aynı benim oğlan da yerinden çok memnun herhalde.temizlik yaptım,pazara gittim,sürekli eğilip dogruluyorum ,ağır kaldırıyorum ama bana mısın demiyor 😅
Tanemveannesi_ Lykiav benimki de 33-34 den bu yana şişiyor tuzu azalttım internetten baktım da ılık suyun içine tuz atıp ayaklarınızı bekletmek iyi geliyormuş , ılık duş bir sürü bişey yazıyordu bunu n gibi
Sineemiis Lykiav 29. Hafta da başladı benimmm çok ayakta kalmak sıcaklar da etkiliyor ayaklar normalde benim parmaklarım da sis sabah ve akşam saatleri üstelik gece parmaklarımız zor büküyorum sol bileğimi hareket ettirirken sızlıyor muhtemelen ödemden🫢