Prensprenses evet canım ilk kan testini çarşamba yapmıştım 200 lerdeydi doktor bulamadım randevu için, sonra pazartesine aldım randevu. Sabah erken yaptırdım kan testini sonuçum 450 bsy di oradaki bayan düzenli artmamış demişti çok korktumdu ilk hamileliğim de olduğu için endişelendimdi çok. Doktora gittiğim zaman bana dedi bu testlere neden paranızı veriyosunuz, evdeki yapılan testlerden yapsanıza die. Sonra karnımdan baktı 5 haftalık hamile olduğumu ogrendim. O sonuca göre kese gorulmemesi lazımdı. İnşallah seninde herşey iyi olur canım🙏🏼🙏🏼🙏🏼