efsup Canim bende ayni durumdayim yasadiklarimi anlatsam 22 haftdan beri acilma ve 2 cm rahim kisaligim dun ciktim hastaneden 21 gun yattim sezeryan icin onay alindi bebek geliyor dediler benimki daha da aşada vajinaya ilac bile zor koyuyorum azinda duruyor 😰 senin haftalara gelmek icin gun sayiyoruz esimle kabizliktan dolayi bebegimi aşaya itmisim acild gittimizde dogum baslamis dediler 😰 dualarimizla 21 gun dur daha cok sukur bizimle Allahim yavrularimizi sağ sağlim vaktinde bize bağislasin ciger gelistirici ihne yapildi 23+5 de 4 hafta suresi varmis 😰 Allahim kimseye evalt Aile Acisi yasatmasin 🙏🏻🙏🏻