efsup sakin bir doktorla kalma. Bana da dendi ki hemen dogum olcak olmazsa sezeryan bilmem ne28 haftalikken. Baska ile transfer oldum kuvez yok diye. Al bak onlarda bobreklerimin sikintili oldugunu gorup bebegi etkiledigini soyledi. Yoksa simdiye coktan almislardi bebegimi😢😢benimde kasilmalarim cok. Bobreklerim surekli yavrumu etkiliyor. Heran dogdu dogcaz. 2,5 iyi bi rakam. Benimki 1,8 ve 2 cm de acilmam var