Kızlar nasip olursa kızım olacak ismini Zeynep Mina koyduk . Özellikle babası Zeynep’i çok istiyordu ben de kırmak istemedim . Ancak şuan kafam çok karışık Laren ya da Lilya koymak istemiştim aslında ben ama çok yabancı ismi gibi diyen oldu . Sizce değiştirmeli miyim suan ismini son 1 hafta 10 gün var doğumumuza buarada herşeyi de isimli hazır :( Lilya ya da Laren daha kötü diyin bana da moral olsun biraz