Fitil olarak alıyorum gece 1 de aldım saat 04.48 mide bulantısı baş ağrısı uyuyamıyorum. Kusmamqk için direniyorum.Allahim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin. Doktorum birakabiliriz artık dedi. Ama benim bundan önce bir dusugum vardı. O yüzden bı kaç ay daha kullanmak istedim.bir arkadaşım da bir düşük yaptı. İkinci gebelikte 9 ay kullan demişti doktor.
Sanki hapı bırakırsam kötü olur diye korkuyorum şuan 14 haftadayim