Deemetibostnci ilk zamanlar yani 7. Haftadan 14. Haftaya kadar sabah 2,öğlen 2,akşam 2 olacak şekilde 6 tane ağızdan alıyordum, yetmiyor gibi bi de iğnesini vuruluyordum.Duvarlara koltuklara konsola tutunarak yürüyordum evde resmen. Sarhoş gibiydim uyanık kaldığım saatleri toplasan 4 saat etmezdi. Son bir aydır günde 3 kere vajinal alıyorum 34. Haftaya kadar da bu şekilde devam edeceğiz ama çok şükür vajinal almaya başladım başlayalı yan etkiler tamamen geçti.
Sadece vajinal alırken bazen yerleştirmekte zorlanıyorum bazense hiç sıkıntı olmuyor. Sanki bazen içeride bi şişlik gibi kitle gibi bişey var gibi, bazen hiç bişey yok gibi çözemedim bir türlü.