Sunflover35 Tirtir5 mrb cnm ben karatasa gidiyorum doktorum aysel zabit çok ilgili ve cana yakın keşke diğer gebeliklerimde tanisaymisim ben aşırı memnunum arkadaş tavsiyesi üzerine gittim dediği kadar varmış 🥰
Tirtir5 Duygudikicidkc egepol istemiyorum canım benim diğer bebeğimi aldılar hemde 14 subatta ne alakaysa ilgi sıfır hiç begenmedim ama sizin doktrunuz değildi o canım
-tugce- Ben özeldeki doktorumun bebekteki böbrek sorunu dolayısıyla Ege Üniversite hastanesine yönlendirmesiyle gidiyoruz
Tirtir5 aylinpalaa tek sefer mi canım ben karataşa gidiyorum 235 muayenesi ama 10 günde ne kadar gidersen 235 sonrası bi 235 daha Özel muayenehane olan bi doktor var alsancakta onun 500 tl ama ayda ne kadar gidersen 500
aylinpalaa Tirtir5 canım 10 gün içinde zaten kontrol muayenesi oluyor yani 10 gün içinde gidildiğinde muayene ücreti ödenmiyor tekrar😊 bizde de öyle durum
Tirtir5 esmaass teşekkür ederim canım bayan istemiyorum nedense bayanlarla ne bilim erkek doktr daha dikktli geliyor bana
Tirtir5 aylinpalaa ben bilmiydum da canım yeni öğrendim 😂 olsun ögrenmiş oldum 😂 Kac haftalıksın doktor nasıl peki
aylinpalaa Tirtir5 25+6 haftalığım, doktorumu çok seviyorum gebe kaldığım ilk an numarasını verdi, zaten google üzerinden araştırma yaptım Ufuk Atlıhan yazınca da bi tane kötü yorum görmedim. İlgi alakasını ben çok sevdim. Zaten doğumda Karataşta olacak😂