Alyadua1009 Mavidunyamm olmadığını biliyorum aslında ikisde kopkoyu olması lazım ama diğer günlere göre biraz daha koyu cıkınca acaba yaklaşıyor mu🥰
Mihrimahvuslat Alyadua1009 yavaş yavaş belli olur canım yumurtlama dönemine kadar değerlendire bilirsin istersen bu günleri de🤭
Alyadua1009 Mihrimahvuslat öyle yapıyorum canım sperm bayatlamasın diye haftada 3 kez ilişki oluyor 🙏🏻 Teşekkür ederim
Tusami Alyadua1009 bu gün yarın koyulaşır, sperm bayatlaması diye bir şey yokmuş, her gün ilişki bile olsa yine sıkıntı yokmuş, tüp bebek uzmanı Prof. söylüyor . Testin yarın pik yapabilir
Mihrimahvuslat Alyadua1009 Yaa rabbim sağ salim bir evlat nasip etsin bende 5 yıldır bekliyorum bir boş gebelik geçirdim bende😐
Seyoelif Alyadua1009 ben 19 20 de yumurtluyordum 3 gün sürüyordu cabim sende bekle biraz daha olur inşallah